Livrare si retur
POLITICA DE LIVRARE
Costurile de livrare in aria dea acoperire a firmei de curierat Fan Courier sunt suportate de catre S.C. SUPERB by Valentina S.R.L.
KM suplimentari sunt suportati de catre client
Unde se livreaza coletele Superb by Valentina?
Toate comenzile de pe teritoriul Romaniei vor fi onorate.
In cat timp voi primi comanda?
Comenzile plasate pana in ora 16:00 de luni pana vineri vor fi expediate in aceeasi zi si vor fi livrate in maxim 3-4 zile lucratoare.
Produsele vor fi expediate prin firma de curierat FAN Courier, cu sediul in Bucuresti.
Factorii externi si situatiile exceptionale (conditii meteo deosebite, accidente rutiere, greve, calamitati naturale, manifestarii stradale sau situatii speciale ce impedica expedierea coletului de catre curier) ce pot avea ca efect intarzierea livrarii comenzilor nu tin de responsabilitatea S.C. SUPERB by Valentina, deoarece acestea sunt fenomene ce nu pot fi controlate de echipa noastra.
POLITICA DE RETUR SI SCHIMBURI
In cazul in care te-ai razgandit in privinta modelului ales, marimea nu se potriveste sau vrei banii inapoi atunci poti alege sa schimbi/returnezi produsele.
Cum pot returna produsele?
Pentru a returna produsele comandate, trebuie urmati urmatorii pasi:
- Clientul suna la orice companie de curierat pentru ridicarea coletului
- Completeaza formularul de retur si adauga pe acesta contul bancar in care se vor returna banii
- Adauga formularul de retur impreuna cu produsele in colet (in cazul in care ai pierdut formularul de retur, contacteaza-ne telefonic la 0743.162.742 sau la adresa de email magazin@superb-v.ro cu subiectul 'Retur #Numar-Comanda').
- Specifica pe colet 'RETUR Superb by Valentina' si expediaza-l la adresa Bulevardul Unirii, nr. 2, sect 4, Bucuresti, Romania
- Dupa primirea coletului si validarea produselor, contravaloarea lor va fi rambursata in cel mult 14 zile calendaristice in contul bancar specificat in formularul de retur
In cazul in care produsele prezinta urme de uzura, returul va fi refuzat, iar produsele vor fi inapoiate clientului.
Ce conditii trebuie sa indeplineasca produsul returnat?
Returul/schimbul va fi acceptat daca produsul este in aceeasi stare ca in momentul primirii. Acesta trebuie sa nu fie purtat, sa nu prezinte urme de uzura (miros, murdarie, zgarieturi, cute de purtare etc), pete sau rupturi ale materialului. Recomandarea noastra este probarea produselor fara inlaturarea etichetei detasabile.
Eticheta de compozitie a produsului nu trebuie sa lipseasca, altfel returul va fi refuzat.
In termen de cate zile pot efectua returul?
Produsele achizitionate in magazinul nostru online pot fi returnate in termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii.
Dupa cat timp voi primi banii inapoi?
Contravaloarea comenzii returnate va fi rambursata in cel mult 14 zile calendaristice de la primirea returului, dupa validarea produselor din colet.
Restituirea banilor se va realiza prin virament bancar, insa doar pentru valoarea produselor comandate.